poniedziałek, 23 września 2013

POWRÓT ...

Hejj .. Bardzo ale to bardzo przepraszam was za kilku miesięczną nieobecność. Poprostu nie chciało mi się pisać , nie miałam ochoty i tak jakoś.. Ale mój kolega Adrian i inni namawiali mnie do tego abym wróciła.Dzisiejszy post nie będzie ciekawy ale następne będą ciekawsze..mam taką nadzieje .;) Zaczeła sie jesień ..ta pogoda coraz bardziej zaczyna mnie denerwować raz ciepło raz zimno.. Jestem już w 2 gim i przybyło o wiele więcej materiału..boję się tej 2 gimnazjum ..ale dam radę ;D jutro znów do 14 ..ehhh . Posty będą ok 2 razy w tygodniu to zalezy od dni i wgl ;)Okej nie zanudzam już ..do nastepnego ;p

1 komentarz:

  1. Bardzo się cieszę że wróciłaś do blogowania
    ja już obserwuje
    http://adek-adrian756.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń