wtorek, 21 maja 2013

Zakopane !

Hej w weekend byłam na wycieczce w Zakopanym . Mam do niego jakieś 2 godz. Wyjechałam w sobote rano o 9. Gdy dotarliśmy odpoczeliśmy i poszliśmy na Kasprowy Wierch. Sąsiad ze swoją dziewczyną pojechali kolejką ale ja z mamą i siostrą poszłyśmy bo się bałyśmy ,bo to jest strasznie wysoko :D. Następnie poszliśmy na krupówki pochodziliśmy itp.. wróciliśmy do hotelu poszliśmy na pole była  tam trampolina huśtawka;) W pokojach były telewizory więc oglądaliśmy The voice of poland :).  Na drugi dzień poszlismy do kosciola )idzie sie tam 1 i pol godz) Potem pojechalismy na gubałówkę zjedlismy tam obiad i pojechalismy do domu. Wrociłam ok 20 :00 ;) Niestety nie wiem dlaczego ale zdjęcia sie nie cchą dodać . Spróbuję jutro . Dodam tez post z pytaniami więc paa ! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz