czwartek, 4 kwietnia 2013

Brak czasu...

Przepraszam bardzo ,że nie pisałam wogóle ale nie miałam czasu teraz muszę to nadrobić i posty będą się pojawiać w miare możliwości codziennie :)! . Więc tak może zacznijmy od tego co u mnie słychać ? U mnie wszystko git ..wiadomo że mam  te gorsze i lepsze dni jak każdy :) Byłam wczoraj w szkole a dziś 2 gim. przedstawiała jakiś projekt i nie mieliśmy lekcji <3 ale ,za to jutro mam na 1 -.- lekcji poprawę z majfy i na 6 l spr z historii :/ e tam zrobię sb ściąge z dat bo tyle tg jest że masakra :P już lepiej być  nie mogło :P. Macie jakieś plany na wekend ? Ja nie , nawet nie chce mi się wychodzić z domu w  taką pogode -.-. DAJCIE MI WIOSNE <3 ,,Kwiecień plecień bo przeplata trochę zimy trochę ZIMY '' xD. okej ja mykam ... i do następnego posta ! podawajcie w komentarzach pomysły na posty ,może chcecie też posty tematyczne ? piszcie w kom :3 !

3 komentarze:

  1. Byle jakie post byle by były. Mam małą prośbę dodaj sobie z boku do zakładem funkcję żeby można cie było obserwować bo chce zaobserwować a nie można :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziś słyszałam w radiu takie fajne ulepszone przysłowie "Kwiecień plecień bo przeplata ciągle zima, nie ma lata" :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. hahah no lepsze xd. Przynajmniej się rymuje :3

    OdpowiedzUsuń