piątek, 24 maja 2013

Pytania i Odpowiedzi.

Hej dziś zrobię post pytanie i odpowiedze. Bardzo dziękuje za 10 pytań. Nie spodziewałam się ,że jakiekolwiek pytania się pojawią:) No to zaczynamy :

1.Jaki jest twój ulubiony kolor?
- fiolet,niebieski,turkusowy,miętowy :)
2.Masz jakieś zwierzęta ?
- Tak mam dwa :) suczkę bajsi i psa pufiego :D
3.Jakie jest twoje największe marzenie?
- jak powiem to się nie spełni :)
4.Masz przyjaciół ?
-Tak
5.Lubisz JB??
-Koochamm <333
6.Twój dzisiejszy chumor?
-zły ,ponieważ taka pogoda!! a jaka jest u was??
7.Jak się uczysz ?
-na półrocze miałam 3.4 ;/ teraz muszę mieć lepszą!
8.Twój znienawidzony przedmiot?
-Matematykaaa ;__;
9.Malujesz się ?
- Czasami tylko tuszem ,a tak to nie bo nie zbyt mi to wychodzi ,haha :P
10.Ulubiona piosenka ?
-jest ich kilkaaa :) : nothing like us , that power, all around the world , turn to you , be arlight , can't hold us ;) i wiele innych :D nie potrafię wybrać ulubionej!
 Moja suczka :)


4 komentarze:

  1. Świetny blog ;>
    Zapraszam ^^
    http://www.prywatne-nasze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. chcemy posta chemy posta
    wierna czytelniczka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. PISZ COŚ NA TYM BLOGU !

    OdpowiedzUsuń