niedziela, 29 września 2013

Piękna Jesień :)

Hejj .. co tam u was? Jak wam minał weekend? bo umie nawet:) w sobote oglądałam filmy a dziś byłamm w kosciele i byłam w parku i porobiłam zdjęcia :) Jutro szykuje się dyskoteka u nas w szkole z okazji dzień chłopaka..noi Kaśka nie chce iść :/ mASZ isć Kaśka ! :D po szkole pójdziemy do Kingi i tam się wyszykujemy haha :D Dyska chyba jest od 15..;) No to nie zanudzam łapcie fotki :

Ze  znajomą ;)

Z siostrą ;) 
Narazie tyle zdjęc..miałam lepsze na telefonie ale zgubił mi sie kabelekk :ccc  Okej no to do następnego i miłego dnia w szkole!

4 komentarze:

  1. super jak zawsze :)
    Kaśka masz iść !!

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia ;) zapraszam do mnie http://fvillage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie ładniutkie włosy . I super zdjęcia <33

    www.truskawkowapatii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ! Obserwujemy ?
    Jeżeli tak to zacznij ! Odwdzięczę się tym samym !!!
    Pozdrawiam !
    http://typicalifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń